Manuela

Perfect.

Publicerad 2010-01-09 20:35:25 i The diary,

Hej på dig!
Nej skoja bara men jag är så himla glad och jag har ingen aning om varför, kanske för att jag äntligen är frisk. Ingen mer sjukling här inte. Hehe..
Men idag så hade jag lite planer som inte blev som som jag hoppats på. Eftersom det inte blev något av de planerna. Varför blir aldrig saker som jag planerar?. Jag måste verkligen vara dålig på att planera!
Men det gör inte mig det minsta, eftersom jag hade jätte kul. Var och åt på Kina restaurangen med pappa och en vän till han. Riktigt trevligt och jag tror aldrig att jag har skrattat så mycket som jag gjorde idag. Är även propp mätt åt en 3:rätters, okej jag åt bara 2 av det 3 rätterna. Sen så var pappa snäll och ringde taxi så jag kunde komma hem.
Riktigt trevligt.
Nu ska jag ta fram lite glass och läsa en tidning som jag köpte förut. Sen är det bra film på någon kanal, kommer inte ihåg vilken men glöm inte kolla. För filmen är bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela