Manuela

Ni kommer inte tro mig!

Publicerad 2010-01-25 16:14:09 i The diary,

Måndag, först dagen på veckan. Absolut inget konstigt med det förutom att jag har haft sådan jäkla otur hela dagen. Läs:
  • 1. Skrattar som en gris på matte lektionen, skämmer ut mig totalt.
  • 2.  Emma mjölk över hela min tröja så den luktar sur mjölk.
  • 3. Går och pratar med mig själv i matsalen (trodde Lana gick bredvid mig)
  • 4. Måste åka till stan och köpa en annan tröja jag kan ha på mig för min stinker sur mjölk.
  • 5. Går rakt in i kortläsaren när jag ska gå av bussen, får skit ont!
  • 6. Glömmer idrotts kläderna.
  • 7. Bussen glömmer stanna när jag ska gå av här hemma.
  • 8. GRANNEN SMÄLLER DÖRREN I ANSIKTET PÅ MIG!
  • 9. (uppdate) Glömmer tanka på mobilen!!!!!
Visst låter det som en lyckad dag, så typiskt att allt ska hända på en och samma dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela