Manuela

NEJ!!!

Publicerad 2010-01-05 14:24:10 i The diary,


Jag hade helt glömt bort att skolan börjar på Torsdag, trodde jag hade ända till på måndag på mig. Men nej så är det inte alls utan skolan börjar om 2 dagar och jag är inte redo. Jag har inte hunnit plugga någonting än och jag har inte ens hunnit vila ut ordentligt.
Förstår verkligen inte varför vi ska gå i skolan 2 dagar och sen helg, så otroligt onödigt. Gud vad ont i magen jag fick helt plötsligt. Nej men nu måste jag ta vara på mina sista två dagar utan skola och vila, vila, vila.

Kommentarer

Postat av: [MICKESEGNA]

Publicerad 2010-01-06 03:11:20

Hej, skulle du kunna vara jätte gullig och rösta på mig här:



http://thisismeandmyphotos.blogg.se/2009/december/finalisterna.html#comment



Jag är nummer 9, skulle bli jätte glad om du röstar<3!



Kram<3!

Postat av: ESSEM, Selena

Publicerad 2010-01-06 14:15:30

Fin design!

:D

Postat av: Jacqueline /en av de från moiettu .

Publicerad 2010-01-06 16:28:04

Vilken är din favoritfilm? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela