Manuela

Januari - 14

Publicerad 2010-01-14 16:02:34 i The diary,


Hej alla söta och glada. Idag har varigt en toppendag, visst morgonen var lite stressig då jag vaka 20 min innan bussen skulle komma och lektionerna var lite sega, men jag hade ju bara Svenska och Engelska. Efter skolan fikade jag med några tjejer från klassen och det var riktigt trevligt. Det var även första gången jag var på Strandgatan, ett café. Riktigt mysigt. Satt där till klockan två, då var det dags att ta bussen hem.
Nu sitter jag här och latar mig framför datorn, ska städa lite snart och sen får det bli plugg. Inte så roligt men man måste ju göra det.

Kommentarer

Postat av: Hanna

Publicerad 2010-01-14 20:04:09

sv. Åh detsamma sötis! superfin verkligen :)

Postat av: julia

Publicerad 2010-01-14 20:53:19

tack! din med :) hur hitta du min blogg ? :)

Postat av: julia

Publicerad 2010-01-14 20:53:19

tack! din med :) hur hitta du min blogg ? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela