Manuela

Good morning.

Publicerad 2010-01-19 09:54:53 i The diary,


Hallo!
Har vandrat omkring här hemma i någon timme nu, försökt få ordning på allt innan jag ska åka till skolan. Bussen åker från Edet 11.12 så jag måste gå hemifrån runt 10.40. Men det är långt kvar, dessutom har jag lite fler saker jag måste fixa innan jag går. Slänger in en liten morgon bild på mig, så här ser jag ut just nu. Man kan se att jag fortfarande är lite ny vaken, men, men.
Idag har jag två lektioner, Engelska och Psykologi. Det är första gången jag har psykologi, jag hoppas att det är kul!

Kommentarer

Postat av: aleeekz - tävling pågår

Publicerad 2010-01-19 11:38:15

Hallå hallå :)

haft en bra dag?



ps: två underbara smyckes tävlingar på bloggen, var gärna med :).

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela