Manuela

Fredag.

Publicerad 2010-01-15 21:59:31 i The diary,

Hejhej.
Idag har jag gjort massor och jag har haft skoj, skoj. Skola var det ju först och dagen var helt okej. Lite samhälls lektioner, film och så inställda sista lektionen. Men eftersom jag väntade på Lana då vi skulle till Överby väntade jag på henne så jag var med på hennes Spanska lektion. Den var ganska långtråkig men tillslut kom vi iväg.
På överby, åt vi banana split, den var otroligt god och jag måste bara äta den igen. Blir sugen bara av att skriva om den. Sen letade vi kläder till Lana som han skulle ha på sig på en fest imorgon. Hon hittade en skit snygg rosa kjol och jag köpte en lika dan fast blå. Visar upp den en annan dag nu ska jag slappa.

Kommentarer

Postat av: aw - gotlandstöis

Publicerad 2010-01-15 23:12:42

härligt, same here :D

Postat av: h

Publicerad 2010-01-16 08:43:10

sv; helt okej, sj? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela