Manuela

Fredag!

Publicerad 2010-01-29 18:02:30 i The diary,

-
Sorry för att det inte blev ett inlägg i morse. Stressade ganska mycket och fick tillslut spring till bussen. Jobbigt då den var sen och jag fick stå ute och frysa.
Skoldagen började sjukt bra och var riktigt kul, men sen blev det bara tråkigt. Förstår mig verkligen inte på vissa människor, känner mig ganska sviken och sur. Men ändå ledsen på ett visst sätt. Tänker inte ta upp mer om det nu eftersom det inte är någon ide. Ska bara sätta mig och glo tv, borde plugga men är verkligen inte på humör!

Kommentarer

Postat av: Carolina

Publicerad 2010-01-29 19:41:25

Jag är med sviken, sur, hotad och otroligt ledsen nu. Vet inte vad som händer, men det var skönt att skriva det till någon. Kanske inget man slänger upp på bloggen så.

Postat av: sofia

Publicerad 2010-01-29 21:39:33

sv: Tack så mycket! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela