Manuela

Fika med Kussen!

Publicerad 2010-01-27 17:14:14 i The diary,

Har varigt på Edet en snabbis idag. Träffade min kusin och vi tog en fika, eller hon fika och jag drack bara kaffe på grund av att jag har slutat äta söt saker. Inte så kul att gå och fika när man inte får det. Men det var kul i alla fall, vi snacka lite om allt och inget. Sen körde hennes föräldrar hem mig.
För en stund sedan läste jag lite bloggar och råkade komma till denna, det är visst så att man inte får använda bilder från H&M hemsida för man kan få böta. Så jag tog snabbt bort alla mina inlägg som har med deras bilder. Ni kan läsa om det här.
.
Vill även påminna er om att anmäla er till veckans blogg som ni kan göra HÄR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela