Manuela

Crazy day!

Publicerad 2010-01-26 21:35:21 i The diary,


Okej inte riktigt men lite i alla fall.
Skolan var ju inte så crazy, hade ju bara två lektioner. Den första Engelska då våran lärare skällde på oss som fan. Sen psykologi då vi kollade på en film med söta baby apor. Ni kan ju börja undra vad det är för konstig skola jag går på?!
Efter skolan åkte jag och Lana till Överby där vi gick runt och kollade i affärer. Vi åt även tacos och då märkte jag att min mobil var borta. Så vi letade efter den, råkade även då nästan anklaga en tjej för att ha snott den. Men sen visade det sig att jag hade glömt den på Glitter. Typiskt!
Sen var det 30 min innan affärerna skulle stänga då sprang vi fram och tillbaka över allt för att köpa det vi skulle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela