Manuela

Café..

Publicerad 2010-01-23 17:35:24 i The diary,


I morse smsade jag en gammal klasskompis och fråga om vi kunde fika. Tyvärr svarade hon så sent, lite tråkigt för det va så länge sedan jag hade träffat henne.
Men en kompis som bor i Göteborg var här över helgen och hon kom hit i morse när jag fortfarande vandrade runt i pyjamas. Vi snackade  lite här och sen bestämde vi oss för att fortsätta snacket på Cafét. Så jag slängde på mig lite kläder och sen så åkte vi iväg.
Vi satt där i några timmar och jag stoppade i mig allt möjligt Varm choklad, Blåbärspaj, Massor med Kakor, Kaffe och en Ost macka. Inte speciellt smart, känner mig lite illamående nu och så rullar jag framåt. Det känns verkligen som att jag har gått upp 100 kg efter allt jag ätit. Men jag hade kul och det var jätte trevligt, vi snackade om allt möjligt och hon hjälpte mig lite med valen inför 2:an. Nu vet jag vad jag ska välja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela