Manuela

Torsdag.

Publicerad 2010-02-04 20:59:08 i The diary,

Ledsen att jag inte bloggade i morse, men jag satt uppe till klockan 2.30 igår och läste klart svenska boken. När jag äntligen kom upp ur sängen fick jag stressa för att hinna med bussen till skolan.
Efter skolan istället för att åka hem gick jag till Sara och Zeljka. Där snackade vi om killar, kroatien och massa annat.  Längtar till sommaren som tusan! Orkar inte med snön längre, det är för vitt. Jag vill att allt ska vara grönt.
Har precis duschat nu sitter jag och tittar på tv. Ska snart sova är sjukt trött men det är ju inte så konstigt.

Kommentarer

Postat av: Denise[O R D & F O T O]

Publicerad 2010-02-05 20:39:59

Hoppas du får en bra helg. Kika gärna in på min blogg;):D

Kram Denise

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela