Manuela

Tisdag.

Publicerad 2010-02-09 19:12:12 i The diary,


Idag hade jag lång sovmorgon och bara en lektion i skolan. Fick åka samma tid som vanligt ändå, då det inte går någon senare. Typsikt!
När jag sedan var tillbaka från skolan fick jag laga lite mat och sen så pluggade jag. Har läst om orkaner och väder, som att man kommer få användning av det senare i livet?! Ibland tycker jag att vi lär oss om onödiga saker i skolan.
Sitter och stoppar i mig en Sandwich glass nu, ska alldeles strax återgå till geografi boken.

Kommentarer

Postat av: Rim♥

Publicerad 2010-02-09 20:17:50

Fin blogg ♥

Postat av: Linn-Lay

Publicerad 2010-02-10 08:26:18

Godmorgon :D

Har du sovit got i natt då?:)

Postat av: B e a t a

Publicerad 2010-02-11 18:01:38

Sandwich glass är den godaste glassen i GB sortimentet. Haha! :D Guuud vad suktad jag blev nu alltså. Hoppas du får en bra dag föresten, k r a m på dig. <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela