Manuela

Sorry, i had better things to do!

Publicerad 2010-02-01 06:39:53 i The diary,

Ja vad ska jag säga, gårdagen blev inte riktigt som planerad. När jag kom upp till trollhättan och träffade Lana hade inte Dorita kommit än, utan hon var kvar i Göteborg. Vi väntade på henne i 3 timmar. Har aldrig mött en människa innan som kommer 3 timmar försent. Medan vi väntade åt vi pommes och tillslut gav vi upp vårat godis förbud och gick och köpte världens fetaste godis påse. Men sen mådde jag så illa så jag ska sluta äta godis på riktigt nu.
När Dorita äntligen kom bestämde jag mig för att åka hem och få pluggat lite. När jag kom ner till Edet så var det snöstorm och jag höll på att frysa ihjäl innan jag kom hem.
Det var min söndag det. Hur var eran? (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela