Manuela

Min dag. 27 Februari!

Publicerad 2010-02-27 22:12:05 i The diary,

Hejhej!
Idag har jag varit över allt förutom hemma, okej inte över allt men lite här och där.
Jag åkte till Trollhättan ganska sent runt 13.40, bussen var sen. Den kom 30 minuter sent så jag fick stå ute och frysa. När jag kom upp till Trollhättan sprang jag en liten runda på stan men hittade inget så jag åkte till Zeljka. Var med henne hela dagen, Benjamin var och besökte oss en stund och vi hade sjuk kul. Sara träffade jag också en kort stund för hon kom hem precis när jag skulle åka.
När jag kom ner till Edet så gick jag till en kompis här, va där i cirka en timme. Sen körde hon hem mig. Nu tänkte jag byta till mjukis kläder och sätta mig i soffan och se på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela