Manuela

Fullt upp!

Publicerad 2010-02-01 21:57:43 i The diary,

Idag har jag haft prov som ni säkert redan vet, har ju snackat om det jäkla historia provet i flera dagar nu. Men det känns som att det gick riktigt ganska bra och jag vet att jag gjorde mitt bästa, det är de viktigaste. Resten av skoldagen var ganska chill och på idrotten åkte vi skridskor. Det var jätte kul och såklart var jag den första som landade på rumpan. Haha, men även andra flög i backen så jag kände mig inte så mobbad.
Sista lektionen var kroatiska och både jag och Sara fick lite skäll för att vi sitter och snackar på lektionen istället för att få något gjort. När jag sedan skulle ta bussen hem fick jag sitta på resecentrum i en timme och vänta på bussen. Inte så trevligt men det går ju inga bussar.
När jag äntligen kom hem såg jag ut som en liten snögubbe då det snöade som tusan när jag skulle gå från Edet.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-01 22:03:42

härligt:D den skulle jag med sett men palla ej:D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-01 22:13:34

ja:D

Postat av: Piinky

Publicerad 2010-02-02 09:15:15

Härligt att höra =)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela