Manuela

Fredag.

Publicerad 2010-02-05 21:51:12 i The diary,


Ja min dag har varit lite upp och ner.
Vi hade ingen el hos oss i morse, den måste ha gått någon gång under natten. Detta ledde såklart till att min digitalklocka inte ringde och jag kom sent till skolan. Missade Samhälls lektionerna som jag alltid brukar se fram emot. Lite trist, men jag tror inte jag missade så mycket. Mina andra lektioner var Svenska och Engelska. Har inget att skriva om dem, på engelskan satt jag ändå bara och tecknade i anteckningsboken.
När jag kom hem var jag jätte trött så jag sov ganska länge och gick inte upp fören klockan var runt 20.00. Har bara suttit vid datorn sedan dess.
Men nej nu ska jag kolla på Tv och så ska jag äta något, är riktigt hungrig!

Kommentarer

Postat av: kajsa

Publicerad 2010-02-07 13:28:36

fin bild :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela