Manuela

Tisdag.

Publicerad 2010-12-14 17:43:40 i The diary,


Skolans duktigaste elever på bilden?! Nja skulle inte tro det. Så fort kameran kom upp så ska vi leka intresserade av arbetet.
Idag hade visst västtrafik ändrat sina busstider och det kunde ju jag såklart inte veta utan jag stod ute i kylan i morse kanske 20 minuter innan jag tillslut gick hem och kollade upp på deras hemsida. Fick ta en senare buss och missade jul pyntningen av klassrummet. Lite trist men vad kan man göra åt saken?!
Efter skolan så drog vi in till stan där vi solade och gick en sväng i affärerna. Ikväll ska jag bowla med pappa och min släkting från Kroatien. Vet inte om någon annan också skulle med. Men jag kommer ju självklart vinna.

Kommentarer

Postat av: Grinders.se

Publicerad 2010-12-14 20:44:56

Hej – Vi söker just nu fler bloggare som vill tjäna extrapengar på sin blogg genom att sälja sponsrade inlägg och annonsplats till företag som vi samarbetar med. Är du intresserad kan du läsa om hur detta fungerar här: http://www.grinders.se/page/about

Med vänlig hälsning

/Grinders.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela