Manuela

Onsdag.

Publicerad 2010-12-01 18:06:32 i The diary,

I'm going crazy! Det händer verkligen, jag har otroliga humör svängningar så det inte är klokt. Ena sekunden är jag jätte glad, andra super sur och tredje är jag helt borta. Låter säkert konstigt men det är sant.
Var hos läkaren tidigare idag, hon drog och slet i örat jag ville börja gråta så ont det gjorde, men jag lyckades bita ihop.  Tills slut kom hon fram till att det kan vara en blod ven som sitter snett eller att jag inte får tillräckligt med luft i örat?. Jag tyckte att det lät jätte konstigt men ställde inga frågor utan bara gick. Var rädd för att hon skulle börja dra i örat igen!
När jag kom upp till Trollhättan så tyckte jag att jag förtjänade att få unna mig själv något fint eftersom jag hade klarat av att gå till doktorn själv. Så jag gick helt enkelt och gjorde av med lite pengar. Såklart kännde jag mig lite bättre men även plånboken lite lättare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela