Manuela

Morning already?!

Publicerad 2010-12-05 12:03:35 i The diary,

Usch vilken jobbig natt. Jag hade precis somnat när mobilen började ringa och jag fick flera sms, jag hade såklart glömt stänga av ljudet och vissa människor verkar inte förstå att man faktiska sover tre på natten. När jag inte kunde stänga av ljudet såg ingenting slängde ja mobilen i väggen, tack och lov flög batteriet ut så det slutade ringa och jag kunde återgå till min sömn. Nu när jag såg smsen började jag skratta som tusan. Haha, vilka konstiga människor det finns.
Idag ska jag till farmor för att käka lunch, det är ju andra advent så jag funderar på om jag kan ta mjukis byxor eller om jag måste klä mig lite finare?! Är trött och seg så jag vill verkligen köra på mjukis. Jag får se vad det blir helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela