Manuela

Jul dagar.

Publicerad 2010-12-27 12:12:13 i The diary,

Såhär efter jul så har jag fortfarande fullt upp, man ska besöka alla släktingar försöka få iväg alla paket som är kvar under granen och så ska man ju samtidigt göra någon nytta och ha ett liv?! Det går bara inte ihop och det blir alldeles för mycket för mig. Jag sover dåligt och för lite. De senaste 2 nätterna har jag sovit cirka 4 timmar per natt så jag är sjukt trött hela tiden.
Nu så håller jag på att springa upp och ner till tvättstugan samtidigt som jag försöker göra mig i ordning för att åka. Tur att ingen dyker upp nere i tvättstugan för dom hade fått sig ett gott skratt över hur jag ser ut för tillfället. Halva håret plattat andra halvan lockig. Haha, när jag tänker efter skulle jag säkert kunna få jobb på cirkus.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela