Manuela

Skola, Sara, Shopping och Städning!

Publicerad 2010-08-23 20:17:31 i The diary,

Dagen har varigt väldigt full planerad. Första skoldagen var helt okej, vi fick våra scheman och imorgon kör vi igång på riktigt med plugget. Det känns inte rätt att börja skolan än, men vad har jag för val.
Efter skolan så drog jag mig hem till Sara för att överföra bilderna från Kroatien till hennes dator, var kvar där ett tag. Vi åt, skrattade och pratade om semestern. När klockan närmade sig fyra åkte jag och mamsen iväg till Överby en sväng och jag fick köpt lite till mig själv. Vi inhandlade även en ny super snygg TV. Försökte övertala mamma till att jag skulle få den i rummet, men tyvärr får jag nöja mig med att se på den i vardagsrummet.
När vi kom hem var det bara att sätta igång med att dra sladdar från den gamla TVn till den nya, om man har en okunnig mamma så får man göra allt själv. Men som tur va gick det ganska fort och ingenting krånglade.
Nu ska jag vila, är otroligt trött och hungrig. Kanske borde ta och äta någonting?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela