Manuela

I am back and im black!

Publicerad 2010-08-20 09:03:23 i The diary,

Hej bloggen! Hej alla läsare som har klickat sig in på bloggen även fast jag inte har bloggat. Jag är hemma, det känns väldigt trist och jobbigt att åka ifrån Kroatien men resan var ändå inte den bästa. Massor med konflikter, bråk och tårar men ändå så lyckades vi lägga åt sidan våra olikheter och skratta, dansa och bara leva livet. Det var en grym sommar men ändå inte så bra som den kan bli.
Å andra sidan är jag glad att jag är hemma, jag har saknat Lana och inget mer egentligen för inte ens vädret kan vara bra i en dag där. Det känns ovanligt att gå från 35+ till regn 15+.
Nu måste jag göra mig i ordning för jag ska träffa Lana senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela