Manuela

Hallo!

Publicerad 2010-08-27 19:59:42 i The diary,

Saknar bloggen och det här med bloggandet, men på något sätt har jag inte haft tid helt enkelt. Denna veckan har jag försökt anpassa mig till skolan, inse att det faktiskt är dags att börja plugga igen. Men hjärnan har ändå inte insett det än. Dessutom har det blivit så att jag stannat kvar i Trollhättan efter skolan och när jag väl kommer hem så vill jag bara sova. Men nu har jag lovat mig själv eftersom jag saknar bloggandet så mycket ska jag börja igen. Men just nu måste jag verkligen städa mitt rum, det ligger kläder överallt. Jag har helt enkelt inte plats i garderoben och mamma har inte ledigt fören på fredag så vi kan inte åka iväg till Ikea. Men till dess  får jag helt enkelt försöka trycka in allt i min lilla garderob!

Kommentarer

Postat av: Francine- Brownsugah♥

Publicerad 2010-09-01 13:58:36

Vi får träffas en dag! :) ta lite kort :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela