Manuela

Vilken super kväll/natt.

Publicerad 2010-04-03 12:16:55 i The diary,


Igår hade jag otroligt roligt, först då vi fixa oss hos Sara&Zeljka. Alla sprang runt som galningar för att bli klara i tid. Bilresan dit var också skit rolig, vi körde fel några gånger men vi kom fram tillslut i tid också! Men inget kan slå hur det var, det var mindre folk än trott men jag hade otroligt kul med tjejerna och det är allt som räknas. Utan dem hade det inte blivit så bra som det blev. Det värkte i benen av klackarna jag hade men mitt under kvällen bytte jag till mina Converse. Tur att jag hade med mig dem annars hade jag aldrig orkat.
Vi kom hem runt 4.30 i morse, la mig direkt och somnade. Nu är jag uppe för vi ska till mina kusiner på lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela