Manuela

Tufft!

Publicerad 2010-04-20 21:14:40 i The diary,

Jag gjorde psykologi provet idag och det känns som att det gick jätte bra. Ska få resultatet på Torsdag. Hade rast i 3 timmar efter det. Helt onödig dag!
Efter skolan gick jag till Sara, vi satt och pluggade. Jag pluggade till Idrotts provet och hjälpte henne med So och Engelska. Känner mig riktigt stolt. Tittade även på Tv med Zeljka och lekte med Benjamin. Den ungen är så himla söt men otoligt jobbig, att man kan ha så mycket energi!
Efter jag varigt där åkte jag och Lana till stan. Vi kollade lite snabbt i affärer och sen solade vi. Men bara i 15 min, rören är nya och det går inte att va i solariet längre! När det var gjort tog jag bussen hem.
Har precis ätit och kollat igenom Idrotts boken, nu ska jag ta mig en dusch och sen plugga lite matte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela