Manuela

Tuff morgon.

Publicerad 2010-04-10 11:24:57 i The diary,

Var uppe redan 7.00 för att springa ner första vändan till tvättstugan. Har sprungit upp och ner hela morgonen, då jag inte har varigt i tvättstugan har jag städat, strukit, dammsuget och lagat soppa till min sjuka mor. Nu är jag klar i tvättstugan och så har jag städat hela mitt rum. Det finns en hög med kläder som måste strykas men det får vänta till ikväll eller till imorgon.
Nu ska jag ta mig en dusch, göra mig i ordning och så ska jag ta bussen 13.05 till Trollhättan. Ska träffa Lana och vi ska gå till Gamle Dahl?, tror det heter så.
(Bilden är från i Söndags då jag var på Black&White party)

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2010-04-10 12:00:34

Har du lust att svara på dagens fråga i min blogg?



http://naatys.blogg.se/2010/april/dagens-fraga.html#comment



Kram på dig

Postat av: Solange

Publicerad 2010-04-10 12:02:12

Shit vilken härlig blogg du har :)

Tänker följa denna!



Jo, det låter som en tuff morgon du haft.

Men det är fint att du gör så, speciellt åt din sjuka mamma.

Hoppas du får vila ut tillslut och ha en bra dag!



Kram.

Postat av: NF

Publicerad 2010-04-10 12:40:33

Allt bra ?

KRAM

Postat av: emelie

Publicerad 2010-04-10 21:09:59

ja, jag var tvungen att köpa ett sånt nagellack eftersom att det jag målade hos dig är borta :( haha och jag blev kär i färgen :)



mja, tröjan var på rea och den är ju snygg :o vrf andvänder du inte din? :o

Postat av: nf-

Publicerad 2010-04-10 21:24:12

sv : det är vääl bra :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela