Manuela

Torsdag.

Publicerad 2010-04-08 23:32:45 i The diary,

Idag har det hänt massor! Jag kan väll börja med morgonen och sluta nu...
.
Jag och mamma åker in till Edet för att gå till banken, handla, tanka och hämta upp mina kusiner. Allt går bra, JC har lagt in pengarna på mitt konto igen och vi har handlat mat. När vi ska tanka råkar mamma tanka Disel bensin så vi hämtar upp mina kusiner och åker sedan till bilmekanikern som får pumpa ut allt vi har i tanken och så får vi tanka igen. Fråga inte hur vi lyckas! Vi kommer i alla fall hem tillslut och får mat imagen.
Mätta och belåtna måste vi sedan stressa, mina kusiner ska träffa en kompis och jag ska till Trollhättan. Men mamma kör så allt är lugnt. Vi hinner dit vi ska.
När vi kommer till Zeljka kollar vi på Tv innan jag åker iväg med Lana till Överby, vi traskar runt och fikar innan Mamma&Zeljka kommer och gör oss sällskap. Som jag nu ångrar att det gjorde eftersom Zeljka skämde ut mig totalt, men jag ska hämnas!
Det blev även att handla lite mat innan vi körde hem Zeljka&Lana. Nu har jag ätit ska ta mig en dusch och sen placera mig vid datorn igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela