Manuela

Tack!

Publicerad 2010-04-02 14:10:50 i The diary,

Ville bara tacka för hjälpen med klädvalet och alla gulliga kommentarer, hinner inte svara på dem just nu. Men jag gör det imorgon när jag har lite tid.
Nu har jag "rakat" benen med en sådan apparat som drar ut hårstråna, som när man vaxar. Det gör ganska ont men det blir jätte fint och bra. Dessutom slipper man bry sig om benen i cirka två veckor för dom växer inte så fort då.
Nu måste jag packa väskan och fixa det sista innan jag och mamma åker till Överby för att hon ska hitta något som hon kan ha ikväll. Sen ska vi hämta upp Lana och åka till Zeljka&Sara för att göra oss i ordning. Bloggar när jag är där!

Kommentarer

Postat av: alexandra

Publicerad 2010-04-02 16:14:41

SV: Okej, har du färgat hår?

Det har inte jag men jag har tonat håret.

Postat av: Lisa

Publicerad 2010-04-02 16:58:58

Haha, jaa, jag har också ett nära förhållande med godispåsen men det finns så himla många fördelar med att hålla sig i bra form! Sen får man ju ta det i sin egen takt, men jag hoppas att min blogg kan inspirera lite i alla fall! Titta gärna in igen! :)

Postat av: Pam :)

Publicerad 2010-04-02 17:30:01

Sv: heh jadu vsg! ;d

allt bra med dig+

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela