Manuela

Rolig dag!

Publicerad 2010-04-24 00:52:59 i The diary,

Det känns som att jag har varigt uppe hur länge som helst! Vet inte varför, det är bara någon konstig känsla. Aja tänkte dra lite kort om dagen.
Var hos Saris efter skolan, hennes pojkvän ställde in deras "träff" så vi bestämde oss för att åka till Överby. Där hade vi jätte kul, träffade Lana en stund, provade kläder och satt på Donken i 1 timme och åt.
Efter Överby åkte vi hem till Sara, vi satt där ett litet tag och väntade på att klockan skulle bli runt 20.00 så vi kunde börja gå till stan. På vägen dit hade vi riktigt kul, även fast Sara skämde ut oss!
Vi såg i alla fall Shuttter Island och den var inte speciellt bra, man måste typ vara sjukt koncentrerad i filmen för att förstå något. Jag satt och skratta när Sara och Lana tyckte det var läskigt. Dessutom kollade folk lite konstigt på mig, men vad då da?!

Kommentarer

Postat av: Manuela

Publicerad 2010-04-24 11:06:45

hahahaha aa jag gillar att skämma ut oss! :D Minns du blomman? "SARA TÄNK OM DET ÄR EN FÄSTING ID EN!" Jag "VA OMG AAAAAAAAH" hahahahahha va söta vi är.

Tack gör dagen gumman :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela