Manuela

Paus!

Publicerad 2010-04-13 21:39:14 i The diary,

Ibland önskar jag att jag bara kunde pausa tiden, att allt stannar förutom jag. Då skulle jag ha mer tid på mig att plugga till Idrotts provet jag har imorgon. Egentligen skulle jag gjort det tidigare idag men jag har haft massa annat för mig....
I skolan hände inte så mycket, hade bara en lekton. Men jag satt och gjorde annat, hörde kanske ett och annat ord läraren sa. Efter skolan gick jag till Zeljka, åt och kollade på en TV serie. När det var klart körde hon mig till stan och jag tog bussen hem.
När jag kom hem bytte jag om lite snabbt och sen träffade jag Francine. Vi gick ner till kanalen och tog lite bilder, men nästan alla på mig blev dåliga. Jag blundar på bildera! När det blev för kallt att vara kvar där gick vi till Edet och åt Kebab tallrik. Det var super gott!  Vi gick även in en sväng på Boströms innan vi gick hem.

Kommentarer

Postat av: LEGENDEN

Publicerad 2010-04-13 22:32:46

gjort något skoj idag sötis? :D

KRAM!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela