Manuela

My day.

Publicerad 2010-04-10 22:02:02 i The diary,

Haha, den är större än mig!
Idag så åkte jag upp till Trollhättan för att träffa Lana, solen sken och det var super. Men när vi köpt fika, bestämt oss för att sätta oss vid kanalen så blir vädret helt plötsligt molnigt och grått. Då satte vi oss inne på ett solarium och solade ansiktet och fikade, men när någon plötsligt drog i dörren rusade vi ut där ifrån!
Vi gick in till Oden och kollade på mobiler och gosedjur som ni kan se på bilderna. Sen köpte vi en frapino och bestämde oss för att åka till Överby.
Först körde bara chauffören förbi oss så vi åkte till resecentrum och tog nästa buss där ifrån. När vi kom till Överby köpte vi hårspännen och sen gick till Mc´donalds för att käka. När vi skulle ta bussen tillbaka till stan så missade vi den såklart så vi gick in på Maxi, det ända som var öppet. Där provade jag en skateboard, såklart höll jag på att slå ihjäl mig och landade på rumpan. Ett gäng killar som gick förbi skrattade som galningar, men jag klandrar dem inte. Jag satt ju själv på marken och skrattade.
Vi köpte såpbubblor, som vi stod och lekte med när vi väntade på bussen. Folk kollade snett på oss, men vad då. Man lever bara en gång och man ska ha kul!
När vi kom till stan träffade vi Lanas kompis Anna som vi var med tills jag skulle ta bussen hem. vi traskade runt i stan och blåste bubblor, skrattade och hade kul. Vi tog 600 bussen tillsammans men dom gick av i Sylte och jag satt kvar själv ända hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela