Manuela

HEMMA!

Publicerad 2010-04-16 20:09:57 i The diary,

 

Va hos Zeljka idag efter skolan, vi satt ute på balkongen i solen och fikade i någon timme. Sen färjade jag hennes hår och nu ser hon ut som ja.. ett påskägg! Stackarn, jag sa till henne att jag inte är så bra på att färga hår. Men hon vägrade att lyssna på mig.

Tappade bort mitt busskort idag, som tur hade Sara ett som jag fick. Annars hade jag fått betala skit mycket för att åka till skolan varje dag.

Nu är jag hemma, väntar på att mamma ska göra mat till mig. Jag är oerhört hungrig, men det är inte så ovanligt. Jag äter hela tiden. Oj, nu ropar mamma att det är klart!

Kommentarer

Postat av: evelina

Publicerad 2010-04-16 22:40:24

jo precis alla handlar ju där, snart gå vi alla i lika dana kläder :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela