Manuela

F*ck.

Publicerad 2010-04-26 22:24:08 i The diary,

Hela dagen har varigt katastrof! Jag åkte ju upp till Lana för att vi skulle fixa filmen hos henne men det funkade inte på hennes dator så vi fick åka ner till mig. Här testade vi men vi fick bara över det som var på minnes kortet i kameran. Resten hade vi råkat spela in på bandet och vi vet inte hur vi ska få över det på datorn det fungerar inte. Vi åkte även hem till dem som vi lånat kameran av och hämtade någon installations CD, men den hjälpte inte heller.
Mer än att vi kämpat med kameran hela dagen så har vi ätit pizza. Vi har även tagit kort som vi sa sätta ihop till en reklamfilm, den kommer komma upp på bloggen lite senare inatt.
Nu ska jag och Lana försöka att göra det bästa av saken, vi får använda det vi har och vi kommer få sitta uppe hela natten. Men jag offrar mig, måste göra det så jag kan få ett godkänt i Historia. Nu ska vi fortsätta, men jag bloggar under nattens gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela