Manuela

Datasalen efter skoltid.

Publicerad 2010-04-01 15:14:07 i The diary,



Sitter med Lana i datasalen efter en ganska slapp skoldag, det ända kämpiga var att vi var tvugna till att skriva klart psykologin. Men jag är äntligen klar, jag skippade den sista frågan men Lana kämpar fortfarande med den.
Lunch åt vi på MåGott, våran skol restaurang alltså inte matsalen. Vi åt god kycklign och en efterrätt som nästan fick mig att spy.
Förhoppningsvis är Lana snart klar så att vi kan åka in till stan, jag måste fixa mina sulor på skorna och sola. Imorgon är det fest i Göteborg som vi ska på, då måste vi ju vara snygga. Ne, nu är Lana klar så vi åker.

Kommentarer

Postat av: ♥ Catja - En personlig modeblogg

Publicerad 2010-04-02 00:05:39

Tack :)

Hur mår du idag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela