Manuela

-Hello-

Publicerad 2010-04-19 20:30:18 i The diary,

Idag i skolan hände det inget speciellt, förutom att jag fick ont i mitt lillfinger när vi spelade handboll! Lana tejpade ihop det med ringfingret så jag såg lite mobbad ut. Har fortfarande ont i det och det sticker ut från de andra fingrarna. Jätte konstigt!
Efter skolan gick jag till Zeljka där jag åt och snackade med henne lite. Runt 17 kom mamma och vi tre fikade innan jag och mamma åkte till Överby för att handla mat. Efter vi handlat flera påsar mat satte vi oss på Donken.
Kom hem för en lite stund sedan, har precis hjälpt mamma att packa upp allting.
Nu ska jag ta mig en dusch och sen sätta mig och plugga Psykologi. ska ha ett prov imorgon. Får inte sovmorgon då jag ska vara i skolan klockan 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela