Manuela

Mhm!

Publicerad 2009-09-25 06:23:35 i The diary,



( Bilden är tagen av mig för precis ett år sedan)

God morgon.

Har fått up mig själv ur sängen tillslut. Egentligen skulle jag gått upp för en timme sedan man jag var uppe ganska sent igår och då blir resultatet att man inte kan gå upp när klockan ringer.
Jag har nu på 10 minuter gjort mig i ordning och ätit frukost. Man kan vara snabb om man vill (;

Idag så skall jag till skolan först. Efter skolan skall jag ta en snabb shopping runda, måste hitta något jag kan ha på kvällen. Tänkte mig en snygg kjol eller något liknande. Men vi får se vad jag hittar.
När jag kommer hem blir det massa fix och sen runt 21.00 åker jag ner till Göteborg. Det kommer säkert bli superskoj. Laddar batterierna till kameran så bilder blir det

Dags att fixa det sista nu och packa skolväskan och sen ut till bussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela