Manuela

Manuela's sovrum!

Publicerad 2009-09-26 19:26:22 i Manuela Antolovic,



Eftersom jag har varigt hemma hela dagen idag. Städat och suttit vid datorn finns det egentligen inte så mycket att blogga om. Men jag kom ju precis på att jag kan visa er hur fint mitt rum blev nu när jag har städat klart.

Som ni ser så har jag en bäddsoffa ingen säng, tycker det är mycket bättre med det för när det kommer kompisar så kan dom sitta på soffan och om någon skall sova över fins det plast för två att sova på bäddsoffan. Jag har jätte litet rum så därför e det praktiskt med bäddsoffa. Sen så har jag skrivbord, filtar (ofc), bokhylla ( med 5 böcker i ), fåtölj, gitarr och ELLE tidningar på bordet vid soffan. (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela