Manuela

God natt.

Publicerad 2009-09-23 21:53:31 i The diary,



(Gammal bild)

- Nu så har jag läst massor i boken, stoppat i mig massa choklad har jag också gjort. Ändå har jag inte läst klart hela boken ännu. Jag har tunt 50 sidor kvar som jag definitivt skall läsa när jag sitter på bussen imorgon. Så säger jag alltid men kan ändå inte plugga på bussen det är så jobbigt eftersom bussen skumpar så mycket. Ja, jag bor typ på landet eller det är en liten stad med cirka 7.000 invånare. Alla känner alla, så är det.

Nu så skall jag duscha och sen så skall jag lägga mig och sova. Är jätte trött. Kunde inte sova igår eftersom jag var så stressad med geografiprovet så jag hoppas på en god natts sömn idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela