Manuela

God morgon.

Publicerad 2009-09-26 15:31:03 i The diary,



Vaknade för en timme sedan, har precis fått i mig lite frukost och läst lite bloggar.
 
Kvällen igår var helt fantastiskt. När vi kom till festen så var det lite dålig musik men det hindrade inte oss från att dansa. Blev massa dans hela natten. Vi hade supertrevligt. Träffade massa folk som man pratade med och skrattade. Det är de jag gillar så mycket med balkanska fester, man kans slappna av och alla snackar med alla fast man inte känner varandra. Ha trevligt, skratta och dansa tillsammans.
Det hände ju en liten olycka går också, mina strumpbyxor sprack men Medina (en tjej) hade med sig ett par extra som jag fick låna. Längtar till nästa Balkan fest, vet inte när den kommer vara men jag hoppas på att den kommer bli lika bra eller bättre än denna. ( Jag orkade inte ta upp kameran igår så det blev inga bilder, men jag tror Medina har några så jag skall be henne skicka dem. )

Idag så skall jag städa och plugga hela dagen. Mitt rum ser ut som att 3:dje världskriget pågår i det. Då kan ni tänker. Måste skriva klart min svenska inlämning också och skicka den till min lärare. Ja det låter inte som ett superroligt sätt att spendera lördagen på men måste man så måste man. Jag hade ju så roligt igår så det spelar ingen roll vad jag gör idag.
Men min kusin skulle komma förbi en stund också. Hon kommer få sitta och kolla på när jag städar. Jätte kul för henne (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela