Manuela

Choklad muffins med hallon!

Publicerad 2009-09-24 23:17:14 i Something's cooking,



Nu så är jag klar med muffinsen. Jag hoppas att dom blev bra, får ta och smaka på en för säkerhets skull. Jag tycker dom ser jätte goda ut iallafall. Hoppas att klassen gillar dom.
Som sagt så måste jag baka till mentorstiden, det var de jag gjorde nu. Det är något vi i klassen har kommit på, att fika tillsammans varje fredag och så skall två personer baka och ta med sig. Denna veckan var det jag och Dorita. Men vi bakade var för sig.

Ni kanske ser i menyn att det har kommit till en ny kategori som heter "Jag bakar" det betyder att jag kommer baka lite oftare för att fylla på där.
Om ni vill ha receptet till mina muffins så finns det här. Det är ett recept på bara choklad muffinsen, men man trycker bara ner lite hallon i smeten när man har lagt den i formarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela