Manuela

Söndag.

Publicerad 2009-10-04 18:16:02 i The diary,


När vi vaknade på morgonen så snackade vi om allt som hade hänt. Vi skarattade massor och hade det skoj.
Sen så åt vi frukost. Mackor och te, mums!
Ja vi hittade på massor till runt klockan 13.00 då mamma kom och hämtade mig. Vi körde hem Dorita och Juliana . Sen så åkte vi till Edet.

Lunch hos farmor blev det idag. Träffade mina kusiner och vi kollade på Idol en stund där innan vi åkte hem.

Nu har jag varigt hemma ett bra tag och det ända jag har gjort e chattat på Facebook, uppdaterat i bloggen och kollat på tv. Men egentligen så skulle jag pluggat, städat mitt rum och uppdaterat i bloggen. Aja jag har gjort en sak som jag planerade att göra iallafall.

Nu så skall jag chatta lite till på Facebook och sen så skall jag försöka få lite städat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela