Manuela

Måndagen.

Publicerad 2009-10-05 20:49:37 i The diary,




Idag så som jag skrev tidigare idag försov jag mig. Jag missade min första lektion som var Samhällskunskap, men dom kollade på filmen Troja. Eftersom jag har sett den tidigare så missade jag inget.
Jag kom tillskolan precis när mattelektionen skulle börja. Den lektionen gick ganska snabbt. När matten var klar så åt vi lunch och efter det var det dags för idrottslektionen.
Jag skulle springa typ 5 km om inte mer. Jag trodde aldrig att jag skulle klara av det men det gjorde jag. Jag sprang det på 30 min och jag tyckte att det var riktigt bra.
Resten av skoldagen bestod av en rolig geografi lektion och fortsättning av filmen som dom började se på Samhälls lektionen.

Efter åkte jag och Mariam till stan och jag köpte mina fakade UGGS. Sen så sprang vi runt halva stan för jag skulle hämta upp pappas byxor hos skräddaren, men jag hitta inte så jag fick panik.

Runt klockan 17.00 så skulle jag åka till min Kroatiska lektion som jag har varannan Måndag. Det var min första gång att gå på den och den var faktiskt otroligt rolig.
efter den så fick jag skjuts av min lärare in till stan. Då gick jag och köpte en vaniljsnäcka och chai latte på Espresso house sen gick jag till busstationen.

På bussen träffade jag först en gammal klasskompis som jag snackade med och sen när han gick av gick en annan gammal klasskompis på bussen så jag slapp åka buss själv. Det är alltid kul att träffa högstadiekompisarna.

Nu så har jag varigt hemma ett tag och bara slappat det behövde jag efter en dag som denna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela