Manuela

Onsdag!

Publicerad 2009-10-14 21:20:58 i The diary,




Gud vilken trist dag det var. Skola som vanligt, bild sista lektionen det va ganska skoj, kom igång riktigt bra. Efter skolan gick jag och Mariam till Juliana, där drack vi te och tjockade oss med kakor. Snackade och hade riktigt skoj. Lite innan fyra så åkte vi in till stan för att ta bussarna hemåt.

På bussen träffade man lite roligt folk, skrattade åt en som sov i bussen. Haha, det ser ju så roligt ut.

Nu har jag varigt hemma i några timmar. Det jag har gjort är pluggat lite engelska glosor och kollat på tv. Nu så skall jag gå och duscha och sen ska jag lägga mig och sova. Trött som tusan är jag och jag behöver få sova ut. Imorgon har jag sovmorgon och bara två lektioner. Riktig bra skoldag (;

Kommentarer

Postat av: h a i d i s -

Publicerad 2009-10-14 21:35:29

*SV:* hihi kul att du gissade, rätt svar var softfocusfilter :)



Förlåt för sent svar, fick din kommentar för ett tag sen ^^

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela