Manuela

Mysig fredag!

Publicerad 2009-10-02 19:48:51 i The diary,


Hejhej (;

Min kusin var här en stund förut och vi käkade godis och kollade på Tv. För en stund sedan så skulle hon åka bort en stund men hon kommer tillbaka till mig sen och sova här. Vi skall kolla på film och ha det superskoj!
Behöver en lugn hemmakväll med film, bra umgänge och utan läxor! Det är precis det jag tänker ha idag.

Imorgon firar en kompis sin 16 års dag, hon fyllde egentligen år förra lördagen men vi skall fira henne imorgon. Vill bara säga stort grattis till henne.
Imorgon skall jag då runt klockan 14.00 till Trollhättan och först köpa en present och sen så skall jag vidare till henne. Skall sova där också så jag kommer inte kunna blogga fören på söndagen igen. Men det får bli ett eller två inlägg innan jag åker imorgon.

Nu så ska jag kolla på tv lite och börja förbereda lite för när Emelie (min kusin) kommer. Ha en underbar Fredagskväll (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela