Manuela

Måndag.

Publicerad 2009-10-12 20:42:22 i The diary,


Skolan idag var helt okej. Hade helt vanliga lektioner förutom den sista då det var Samhällskunskaps prov. Det kändes inte alls som att det gick bra och jag är jätte besviken.
Efter skolan så åkte jag hem och bara lämnade sakerna. Träffade Francine senare, vi gick ner till bryggan och fotade, blev riktigt bra resultat. Hon e lite bättre på att fota än jag så det blev lite fler bra bilder på mig. Nästan alla jag tog på henne blev suddiga.
Bildresultaten kommer imorgon, har ingen lust att gå igenom bilderna nu. Är otroligt trött så jag skall gå och lägga mig snart. Imorgon har jag sovmorgon så jag börjar inte fören 11.45 så jag  åker hemifrån ganska sent.
Ha det så bra, god natt (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela