Manuela

Lördag, Söndag!

Publicerad 2009-10-25 15:52:30 i The diary,




Lördag var det igår och runt klockan 12.00 så åkte jag, mamma, farmor och en till släkting upp till Överby i Trollhättan. Det var jätte kul och jag hittade massa fint som jag skall visa upp här lite senare.

På eftermiddagen så var vi hos min faster eftersom hennes man fyllde år. Det var jätte kul, vi åt massor med god mat och så var jag med min kusin. När vi skulle åka hem bestämde sig Emelie för att följa med oss och sova över här.
Först så kollade vi på Bloggawards och sen så flummade vi oss i mitt rum. Finns massor med bilder som kommer in på bloggen snart.


Idag så har jag varigt hos farmor, vi åt lunch där. Har också varigt hos min kusin en stund. Men nu så är jag hemma (;

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela