Manuela

Freedag.

Publicerad 2009-10-24 09:57:12 i The diary,


Igår var det ju fredag och min dag började med att jag försov mig, men jag fixade mig på 7 minuter och sprang till bussen.

Efter skolan så var jag hos farmor ett tag, det var trevligt. Vi fikade och pratade.
Runt 19.00 så träffade jag Francine och vi gick och köpte lördagsgodis innan vi gick till mig och planerade Klass återträffen. Nu är det fixat och klart. På Fredag så skall hela avgångsklassen från min förra skola träffas. Hoppas det blir jätte kul. Eftersom det är Hallowen så körde vi med ett maskerad tema. Woohoo.

Jag gick och la mig ganska sent, klockan var runt 01.30.

Kommentarer

Postat av: manuela

Publicerad 2009-10-24 11:50:38

hahah jag är oxå från kroatien och heter manuela.

trodde jag typ var den enda som hade detta namnet:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela