Manuela

FREDAG!

Publicerad 2009-10-09 22:42:44 i The diary,



Ledsen för blogg torkan idag. Men jag har inte haft tillgång till dator eftersom jag inte har varigt hemma.

Skoldagen var lång och tråkig! Ne skoja bara, den var helt okej skämde ut mig ganska rejält idag. Slutade runt 13.20 då åkte jag in i stan och köpte en Chail latte men sen så tappade jag hela den så allt spilldes. Då blev jag riktigt ledsen, kunde lika gärna släng 30 kr i soptunnan!
På bussen hem så satt jag med Bilal och vi tjafsade hela tiden. Haha, men det var riktigt kul. Slapp åka själv hela vägen iallafall.

När jag var i Edet så träffade jag min kusin och vi hittade på massa skoj. Först var vi ute sen hos henne och till slut hamnade vi hemma hos mig. Vi har fjantat oss, lyssnat på musik och skrattat.
Emelie åkte hem för en timme sedan och jag har tittat på Idol lite, men det var så tråkigt så jag satte mig vid datorn.

Nu sitter jag här och bloggar, chattar och lyssnar på musik. Funderar på att ta en dusch och kanske städa mitt rum lite, det är nog dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela