Manuela

FREDAG!

Publicerad 2009-10-16 19:35:22 i The diary,




Wooohooo! Det är helg.

Idag såå har jag varigt i skolan och dagen var helt okej. Det snöade ute också när vi satt inne på lektion men det övergick till regn ganska fort.

När jag kom hem idag så skulle jag egentligen träffat Francine och planerat lite saker men det blev inte så. Kände en våg av illamående komma över mig så det blev bara vila i några timmar. När jag kände mig lite bättre åkte jag och mamma iväg till ICA och handlade massa gott, sånt som B&J glass, godis och vitaminvell dryck. Gott, gott.

Nu skall jag ladda inför kvällens avsnitt av Idol, det är ju Michael Jackson tema och det måste man ju så klart se. En hyllning till The king of pop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela