Manuela

Lördag kväll!

Publicerad 2009-10-04 17:31:00 i The diary,




Lördagen hos Mariam var suverän, vi hade så otroligt roligt allihopa. Vi skrattade, grät, slogs och bråkade lite. Men vi alla hade det otroligt roligt.

Efter att jag hade kommit så kom dom andra ( Kaltrina, Valbone och Dorita ). Vissa höll fortfarande på att göra sig i ordning medan de andra fixade maten. När allt var fixat och klart så satte vi oss och åt. Vi flummade, pratade och hade det jätte roligt vid matbordet. När alla hade ätit sig mätta så satte vi på musik och dansade, när vi tröttnat på de så städade vi nedervåningen och gick upp. Där fick alla skrattanfall och det blev jätte flummigt i cirka 2 timar. Alla var totalt galna. Men det var super kul.
När alla lugnat ner sig så gick vi och la oss. Men vi somna inte utan vi pratade så grät vi och sen så började vi skratta. När vi tillslut la oss så somnade jag nästan direkt.

Jag hade det jätte kul. Asso jag har bara känt dessa tjejer i en månad men det käns som att vi har kännt varandra i några år redan. Känner att jag verkligen har träffat rätt personer. Dom är jätte snälla och förstående.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela